mercredi 8 juillet 2009

Ödland, The Caterpillar.












6 commentaires:

pierre le cornec a dit…

these are now some of my favorite photos of Odland! Love the shot from the video where you guys are holding up the picture frame, singing... Hey Isabel, I hope you are going to like being a "Beatle", because Odland is going to get sooo big!! And what a cutie-pie you are in these photos, a real doll, er, poupee!!

Nyctalopie a dit…

Très jolie vidéo, quelque chose ( ou plutôt quelqu'un ) m'a interpellé dans cet appartement : saurais-tu me dire qui qui est la jeune fille sur les tableaux qui apparaissent à 4m20 et à la 50eme seconde ?
Merci beaucoup d'avance..!

Féebrile a dit…

Je l'ignore, je demanderais au propriétaire des lieux :)

Petrif' a dit…

Je me suis fait happé par la vidéo.
Par contre, je ne veux pas grandir.

greek gods and goddesses’ baby a dit…

yes makeups making people looks different, now i see that they are same persons from all these photography. sorry that i only talk about girls, i like him too.

Mie a dit…

coeurs
(à défaut de trouver de vrais mots d'amour)